לאחר גל השמועות • הרצוג צפוי להכריז: "לא נצטרף לקואליציה"

    דוד לזר No Comments on לאחר גל השמועות • הרצוג צפוי להכריז: "לא נצטרף לקואליציה"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שקולות על ממשלת אחדות נשמעו בימים האחרונים –  יו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג, צפוי לעשות להם סוף ולהכריז מחר (ראשון) באופן רשמי כי הוא ומפלגתו לא מתכוננים לנכנס לקואליציה.

    ח"כ איתן כבל מ'המחנה הציוני' אמר אמר בסוף השבוע (חמישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' כי הפרסומים על ממשלת אחדות הם "לגמרי מניפולציה, קודם כל של נתניהו. במשחק לקראת התקציב ולקראת ההכרעות המתרגשות עלינו, ראש הממשלה רוצה לסמן או לאותת הן למפלגות החרדיות והן לבנט, הן לכל האחרים, 'מי שלא מתיישר ידע לו שהמחנה הציוני יש מצב שיכנס לתוך הממשלה'. זה כל כך שקוף. אין לנו שום סיבה לסייע לו, אנחנו לא גלגל רזרבי, אנחנו אלטרנטיבה".

    היום הוא אמר בתכנית "פגוש את העיתונות" כי "אין סיבה שנהיה חלק מממשלת אחדות. אכלנו אותה, קיבלנו 24 מנדטים. אנחנו אלטרנטיבה. אנחנו לא נהיה חלק מהממשלה הזו של נתניהו. גם כשתהיה הצעה טובה – אנחנו לא בפנים". הוא קרא להרצוג "להתעשת": "הגיע הזמן שיאמין בעצמו".

    אתמול אמרו גורמים פוליטיים שהיו מקורבים למגעים בין המחנה הציוני לליכוד בתקופה האחרונה כי הרצוג ומפלגתו לא יצטרפו בקרוב לממשלת נתניהו. נתניהו והרצוג מעוניינים באופן עקרוני בהקמת ממשלת אחדות, אולם הפערים בנושא המדיני מונעים זאת מהם – כמו גם הפערים בסוגיית התיקים שאמורים חברי המחנה הציוני לקבל לידיהם במידה ויצטרפו לממשלה.



    0 תגובות